2010. márc. 12.

Igenis, Lehet Más az Államforma! (rev)


Most már a Facebook-on is. ;)

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez sokkal szellemesebb:
http://konzanarch.tumblr.com/post/436955142

Czelder

Piedone írta...

Nagyon poén :-).

Romualda írta...

Ritkán kommentelek, de ez most ütött:)

Per Spegulo írta...

Jaaaj! Az a bajom, hogy elképzeltem Schiffert az alabárddal. Jaaaj.
Azt hiszem, aki készítette, az nagyon sokat pihent! :-D

Unknown írta...

Hát ez kellően pihent elme terméke lehet :D Viszont üt.

Reina Nicolasa írta...

Hát szabad ilyet nagyböjtben???

DGY írta...

Ilyet mindig szabad. Örömteli, hogy a humor is megjelenik a magyar monarchista palettán. Én üdvözlöm.

Parsifal írta...

Ez zseniális!

Gratulálok az alkotóknak!

Rekeszizom-szakadás műtét vár reám, azt hiszem. :D

Névtelen írta...

Ehhez ti mit szóltok?

http://barikad.hu/node/46292

Alan Breck Stewart írta...

Bátorítanám a "karikatúra" szerzőjét, hogy lepjen meg bennünket hasonlóan szellemes grafikákkal.
Jöhet minden párt szlogenjének "királypártiasítása"

Valamint jöhetne képi propagandaanyag, plakátok, Bannerek, szórólapok.
Kis naiv vagyok.

Alan Breck Stewart írta...

Én ezt a grafikát szeretném még látni a propaganda anyagainkon!!!

Szávoszt-Vass Dániel írta...

Átvettem, terjesztem, csatlakoztam.

Szávoszt-Vass Dániel írta...

Bencsik Andráson kissé meglepődtem...hát még Pozsonyi Ádámon.
Tényleg lesz abban az újságban monarchista rovat?